نوشته شده توسط : فهیمه

هتل رافلز دبی

هتل رافلز دبی از جمله بهترین هتل های 5 ستاره دبی واقع در بر دبی، در خیابان شیخ رشید می باشد و معماری این هتل از اهرام مصر الهام گرفته شده است. این هتل دارای 252 باب اتاق با تجهیزاتی کامل از قبیل تلویزیون، مینی بار و حمام لوکس و با تزئینات و طراحی مجلل و با شکوه می باشد. هتل رافلز دبی در فاصله 15 دقیقه ای رانندگی با ماشین تا فرودگاه بین المللی دبی می باشد. یکی از امتیازات این هتل برای گردشگران تور دبی نزدیکی آن به مرکز خرید وافی می باشد و گردشگران می توانند از خرید خود لذت ببرند.

 

امکانات هتل رافلز دبی  :

 این هتل دارای 7 رستوران و بار است که رستوران ژاپنی آن به دلیل کیفیت خدمات خود به مسافران تور دبی برنده جایزه شد و همچنین هتل دارای فروشگاه، پذیرش 24 ساعته ، لاندری، خشکشویی، واکس، سالن ارایش، استخر، باشگاه، سونا، حمام بخار، اجاره اتومبیل، خدمات بلیت، اتاق وی آی پی، آسانسور، امکانات برای معلولین، اتاق جلسه مجهز ، اتاق کنفرانس، غذاهای رزیمی، تراس، فکس، کپی، باغ و ... برای گردشگران تور دبی می باشند.

 

 

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95

تور دبی مرداد 95

 تور دبی شهریور 95

تور دبی پاییز 95

تور دبی مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل رافلز دبی, بهترین هتل های 5 ستاره دبی, لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی,امکانات هتل 5 ستاره ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل کرون پلازا دبی

در بین تور های مسافرتی تور دبی یک تور لوکس میباشد و همین امر میطلبد که از بین هتل های پنج ستاره دبی هتلی لوکس ,راحت, خاص با امکاناتی کامل و مدرن مانندهتل کرون پلازا دبی را انتخاب کنید.هتل کرون پلازا دبی دیره هتلی بسیار شیک و مدرن ، با چشم انداز زیبا است. هتل در اتوبان شیخ زائد روبه روی مرکز تجارت جهانی دبی و مرکز همایش های بین المللی دبی می باشد . هتل کرون پلازا دبی در موقعیت مناسبی واقع شده است مخصوصا برای کسانی که کار اداری دارند می توانند به تمام نقاط دبی با تاکسی سرویس بروند به آسانی میتوان از هتل، به جاذبه گردشگری دبی از قبیل تفریگاه امارات، اسکی دبی، ساحل جمیرا دبی ، برج العرب دبی و برج خلیفه دبی دسترسی داشت.فاصله ی این هتل تا فرودگاه بین المللی از با مترو یک ربع می باشد ومسیر خسته کننده نمی باشد.

اگر می خواهید تجربه چند روز تعطیلات را همراه با آرامش و خوشی سپری کنید حتما به حرف کسانی که هتل کرون پلازا دبی را به شما پیشنهاد می کنند اعتماد کنید و تور دبی را با این هتل برای اقامت انتخاب کننداتاق های هتل کرون پلازای دبی مدرن و زیبا با طراحی متفاوت در انواع استاندارد، دلوکس و سوئیت های شیک و یکصدوچهل و دو اتاق می باشد.امکانات مجلل اتاق ها کف پارکت و سرویسهای بهداشتی لوکس و جذاب باعث می شود گاهی اوقات مسافران تور دبی استراحت مطلق در هتل را به بیرون زدن از هتل کرون پلازای شیخ زاید دبی  ترجیح دهند . کلیه اتاق ها دارای صندوق امانات ، مینی بار، خدمات خانه داری همه روزه خدمات شبانه روزی داخل اتاقها از جمله صبحانه و نهار در اتاقهای هتل کرون پلازا حد اعلای تجمل را تجربه خواهید کرد.

   

امکانات هتل 5 ستاره کرون پلازا دبی:

امکانات هتل کرون پلازا دبی بسیار متنوع می باشداز امکانات هتل میتوان به سرویس نگهداری کودکان،ماساژ، استخر روباز وسونا ،باشگاه بدنسازی ،اسکواش، رستوران و کافی شاپ ، تریاهای متنوع ،اینترنت بیسیم در لابی هتل و پارکینگ و همچنین اینترنت بیسیم در اتاقها و لابی هتل به راحتی این امکان را فراهم می سازد که مسافرین به امورات تجاری و شخصی خود رسیدگی نمایند،اشاره کرد .سرویس رایگان هتل به مراکز خرید دبی و سواحل دبی وترانسفر فرودگاه از دیگر امکاناتیست که مدیریت هتل کرون پلازا دبی در اختیار مسافرین تور دبی قرار داده است .

 

هتل دی میدان دبی

هتل دی میدان دبی از جمله لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی و نخستین هتل 5 ستاره جهان می باشد. این هتل در کنار زمین بازی های ورزشی ساخته شده است و فاصله ان تا مرکز کنوانسیون بین المللی دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی می باشد. هتل دی میدان دبی هر ساله مورد توجه بسیاری از گردشگران تور دبی قرار می گیرد.این هتل دارای 284 اتاق می باشد که اتاق های لوکس و مجلل آن با رنگ های گرم دیزاین و طراحی شده اند. تمامی اتاق ها دارای بالکن خصوصی که رو به زمین اسب سواری و همچنین دارای امکاناتی کامل نظیر وای فای رایگان، تلویزیون و .. می باشند. در رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی چینی، هندی ، تایلندی، ژاپنی و .. سرو می شود و طعم غذاهای خوشمزه و متنوعی را به مسافران عزیز تور دبی ارائه می دهد.

 

امکانات هتل دی میدان دبی :

این هتل دارای استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف ، اسب سورای ، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه دوچرخه، زمین بازی، رستوران، بار، اسنک بار، روم سرویس، کرایه خودرو بنا به تمایل  مسافران تور دبی ، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز ، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت ماه عسل، روزنامه، مغازه، آسانسور، پارکینگ رایگان می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95

تور دبی مرداد 95

 تور دبی شهریور 95

تور دبی پاییز 95

تور دبی مهر 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی, بهترین هتل های 5 ستاره دبی, لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی,امکانات هتل 5 ستاره ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

غواصی در کیش

جزیره کیش از نظر محیط زیست طبیعی ، یکی از بکرترین مناطق خلیج فارس بوده و به جرأت می توان گفت که قسمت مرجانی شرق جزیره کیش از غنی ترین و زیباترین مناطق و مساعدترین سایت های غواصی در کشورمان را در برگرفته است.پوشش مرجانی کیش واقع در سواحل شرقی  کیش بوده که هر ساله مورد بازدید بسیاری از علاقه مندان تور کیش به غواصی قرار می گیرد. غواصی در کیش در تمامی طول سال امکان پذیر می باشد و سایت های کم عمق این جزیره برای غواصی تمامی افراد حتی اشخاص مبتدی بسیار مناسب است. همچنین مراکز اموزشی تفریحی،کیش را به یک قطب غواصی کشور تبدیل نموده است.

 

 

چتر پاراسل

یکی از تفریحات بسیار جذاب تور کیش چتر پاراسل می باشد.  چتر بازی بر فراز دریا بسیار هیجان انگیز و لذت بخش می باشد به گونه ای که شما سواربر چتر شده  و توسط یک طناب به طول حدود ۱۵۰ متر توسط یک قایق با سرعت نسبتا زیاد بر روی دریا کشیده می شوید. چتر پاراسل بسیار ارمش بخش و لذت بخش می باشد و در عین حال امکان دیدن سواحل و نمای زیبای  جزیره  زیر آسمان آبی و روی آب های نیلگون خلیج فارس  در ارتفاع  ۵۰ تا ۶۰ متری به چتر سواران می دهد .

 

شاتل در جزیره کیش

 

به خاطر ساحل زیبا  و ارام  کیش  تقریباٌ همه نقاط آن در سرتا سر جزیره برای شنا و انواع ورزش های دریایی مساعد می باشد. یکی از ورزش های پرهیجان و جذاب برای  مسافران تور کیش شاتل سواری می باشد. بازی شاتل در جزیره کیش به این صورت است که افراد باید دارای ماهیچه هایی کاملا قوی باشند چرا که هنگام دور زدن قایق نیروی گریز از مرکز انها را به داخل دریا پرتاب می کند و سوارکاران باید بتوانند مقاومت کنند تا داخل اب نیفتند. 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل ستاره طلایی

هتل ستاره طلایی دارای 44 اتاق که 22 واحد ان دو خوابه و سه خوابه،12 واحد ان تک خوابه و 8 واحد با ظرفیت 4 نفره ، در نزدیکی برخی جاذبه های گردشگری زیبای کیش مثل پارک آهوان می باشد این هتل علی رغم قیمت مناسبش با خدمات دهی و کادر مجرب و کارازموده اش توانسته رضایت مندی بالای از مسافران تور کیش را به خود جلب نماید.تنها عیب این هتل دور بودن از مراکزخرید می باشد ولی هتل این مشکل را برای میهمانان خودحل کرده است و سرویس تا بازار قرار داده است.  

 

امکانات هتل ستاره طلایی :

این هتل دارای رستوران،کافی شاپ و چایخانه سنتی،فروشگاه،خشکشویی،وای فای،سالن اجتماعات،دفتر خدمات گردشگری،ترانسفر فرودگاهی رایگان برای گردشگران محترم تور کیش می باشد.

 

  مطالب مرتبط :

 تور کیش مرداد 95

تور کیش  شهریور 95

تور کیش تابستان 95 

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ستاره طلایی ,معرفی هتل های 3 ستاره کیش , مناسب ترین هتل های 3 ستاره کیش , امکانات هتل های 3 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل تاپ رز کیش  

هتل تاپ رز کیش در قلب جزیره زیبای کیش و در نزدیکی از ساحل زیبای کیش در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار تاسیس شده است. این هتل 3 ستاره زیبای کیش از 50 اتاق و 140 تخت خواب و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد.یکی از دلایل انتخاب هتل تاپ رز کیش مسافران تور کیش موقعیت ان است که روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا و در فاصله  10 دقیقه به صورت پیاده روی تا مرکز خرید پانیذ واقع شده است.

امکانات هتل تاپ رز کیش :

رستوران این هتل شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا و دل پذیر، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر می باشد این هتل در 24 ساعته شبانه روز با کادری مجرب اماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد      

 

 

هتل ساحلی دیدنیها کیش

هتل ساحلی دیدنیها کیش در کنار دریای زیبای  خلیج همیشه فارس با ساحل اختصاصی و از جمله پر طرفدار ترین هتلهای مشهور و با قدمت اما بازسازی شده جزیره کیش می باشد این هتل به خاطر کادر مجرب و مهمان نواز و کیفیت  خوب سرویس دهی بین مسافران تور کیش مشهور و جز بهترین هتل های سه ستاره  کیش شده است. یکی  دیگر از دلایل انتخاب مسافرانتور کیش نزدیک بودن به  بازار مرجان و اماکن گردشگری شهر کیش و دارا بودن رستوران با کیفیت و معروف که با غذاهای مختلف و با کیفیت و موزیک زنده می باشد.کلیه واحد های هتل به صورت ویلایی و با طراحی مشابه و فقط در تعداد تخت ها تفاوت دارند. واحد های هتل بسیار بزرگ بوده و کلیه امکانات یک هتل سه ستاره تاپ را دارا می باشد.

 

مطالب مرتبط :

 تور کیش مرداد 95

تور کیش  شهریور 95

تور کیش تابستان 95 

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 3 ستاره کیش ,معرفی هتل های 3 ستاره کیش , مناسب ترین هتل های 3 ستاره کیش , امکانات هتل های 3 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان

هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان یکی از بهنرین هتل های چهار ستاره در مرکز شهر ایروان ارمنستان و در فاصله 5 دقیقه با ميدان جمهوری و جاذبه های متنوع شهر مثل همچون شهاب Shahab ، کلیسای سرکیس سرپ Surp و کلیسای جامع لوساووریچ Lusavorich واقع شده است. هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان با ۱۲۶ اتاقو طراحی ایده ال و منحصر به فرد مجهز به تهویه مطبوع، دسترسی اینترنت، تلویزیون ماهواره‌ای و قهوه و چاي ساز و يخچال می باشد. رستوران ایتالیایی “رافائلو” با سرو غذاهای ارمنی و ايتاليایی و كافه بار ۲۴ ساعته “ونیز” فضاهای دل نشینی را برای گردشگران تور ارمنستان  فراهم اورده است.

 

امکانات هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان :

هتل داراي استخر روباز و سر پوشیده،سونا ،مرکز سلامت و آبگرم ،مرکز بدنسازی ،امکانات جلسه و ضیافت،لباسشویی،خشکشویی،صبحانه در اتاق ، اتو کشی ،کرایه ماشین،فکس و کپی ،مرکز تجارت،سرویس مستخدم،سرويس اياب و ذهاب،ستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، تریا، گرمایش، بوفه ، ورود و ترخیص سریع مسافر ، پذیرش 24 ساعته، صرافی ، فروشگاه و سایر خدمات برای رفاه حال گردشگران تور ارمنستان مهیا کرده است.



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ارمنستان, بهترین هتل های ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان , هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان

یکی از شیک ترین هتل های ۵ ستاره ارمنستان هتل گلدن پالاس ایروان است که در كنار پارك حق تاناك نزديك به مركز شهر قرار گرفته است همه ی اتاق های هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان مجهز با امکانات بالا نظیر تلفن، حمام, خوشامد گویی و... می باشد. در باغ این هتل زمین بزگی از فوتبال با منظره ای بسیار زیبا برای مسافران تور ارمنستان فراهم شده است. رستوران ها و ترياهاي هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای متنو از جمله غذاهای ایتالیایی و... می باشد.این هتل برای لذت بیشتر مسافران تور ارمنستان لابی نوار “قطب شمال”، سیگار برگ “هاوانا باشگاه”و کافه در فضای باز “تراس طلایی” فراهم کرده است. مسافران تور ارمنستان می توانند سفر خوبی را با انتخاب این هتل بر جای بگذارند.

امکانات هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان:

اینترنت وای فای در همه اتاقها, استخر ، سالن زیبائی مخصوص مسافران تور ارمنستان، روزنامه روز موجود در لابی ، میز محافظ شخصی، صرافی ،سالن بدن سازی وسونا(SPA)، کلاب سلامتی وماساژ، دسترسی به اینترنت درلابی، سرویس خشکشوئی ولباس شوئی، پزشکیار، مستخدمین چند زبانه، پارکینگ(رایگان)، ماموران امنیتی، وان اسپا، سرویس عروسی، صندلی معلولین ،آسانسور و... که این هتل برای مسافران تور ارمنستان فراهم کرده است.

 

 

هتل ماریوت ایروان ارمنستان

یکی از شیک ترین و بزرگترین هتل های زنجیره ای دنیا  هتل 5ستاره ارمنستان هتل ماریوت است. هتل ماریوت ایروانارمنستان در قلب این شهر در میدان جمهوری قرار گرفته است. معماری کلاسیک و طراحی آن بسیار مدرن و جذاب است منظره زیبای اتاق های این هتل یا به میدان جمهوری و یا به کوه آرارات مشرف است. ساختمان هتل ماریوت یکی از ساختمان های تشکیل دهنده میدان جمهوری است و مقعیت آن این هتل را از دیگر هتل ها متمایز می کند، نام این هتل چندین سال پس از فروپاشی شوروی سابق از "آرمنیا" به "ماریوت" تغییر کرد در زمان شوروی سابق تنها هتل 5 ستاره ایروان به حساب می آمد.با رفتن به این هتل مسافران تور ارمنستان می توانند سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند.

امکانات هتل ماریوت ایروان ارمنستان:

5 رستوران و کافه,سرویس 24 ساعته اتاق ها, اینترنت وایرلس در فضاهای عمومی هتل,اینترنت با سرعت بالا در تمامی اتاق ها, تلویزیون کابلی و ماهوره, مینی بار,خشکشویی و... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 تور ارمنستان تابستان 95

تور ارمنستان مرداد 95

تور ارمنستان پاییز 95

تور ارمنستان شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ارمنستان, بهترین هتل های ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان , معرفی هتل های 5 ستاره ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش از هتل های 4 ستاره کیش میباشد که در موقعیت عالی و در جزیره زیبای کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا، هتل آرامش کیش واقع شده و از نزديکی به بازارهای اصلی کیش نظير: بازار ونوس و  بازار مريم ، بازار زيتون ، بازار مرکز تجاری و همچنین دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله‌ی بزرگ تفريحی ، بولينگ مريم ، مرکز ورزش های دريايی و غيره برخوردار می باشد . هتل آرامش کیش به تازگی (دی ماه ۱۳۹۰) افتتاح شده است و آماده خدمت رسانی به مهمانان تور کیش می باشد .

امکانات هتل آرامش کیش:

اتاق های هتل آرامش کیش نمای زیبایی از دریا و نمای جزیره کیش را به معرض نمایش می گذارند . خدمات هتل آرامش کیش شامل: صبحانه بوفه ، رستوران رز ، لابي ، کافی شاپ آرامش ، لاندري ، استقبال فرودگاهی ، خشکشویی ، اينترنت در لابي و اينترنت در اتاق ، ماهواره ، خدمات گردشگری و تورهای تفریحی ، پارکينگ ، آسانسور ، صندوق امانات ، فضاي سبز ، سیستم اعلام و اطفای حریق ، برق اضطراری و … می باشد .مسافران تور کیش  با اقامت در هتل آرامش کیش می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوندو لحظات خوشی را سپری کنند.

 مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرامش کیش,هتل های 4 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

کلبه هور جزیره کیش

کلبه هور کیش یکی از جاهای دیدنی کیش میباشد که براى نمايش استفاده از انرژى‌هائى که در قرن حاضر کمتر مورد استفاده قرار گرفته است. این مجموعه در غربی ترین نقطه کیش دماغه ای وجود دارد که از قدیم کلبه هور نامیده می شده است . کلبه هور کیش مکانی مناسب برای غواصی میباشد که در طول سال گردشگران زیادی را به سمت خود میاورد. بستر این مکان دیدنی صخره ای بوده و از آن می توان به هامور، سنگسر ، سرخو ، انواع صدف ها و لاکپشت ها در این منطقه بسیارزیاد  دیده می شوند. از بابت بسیاری از گردشگران که علاقمند ماهیگیری هستند در روزهایی هوا مناسب و  وزش باد کم است  به این منطقه برای ماهیگیری می آیند.

کلبه هور

 

 

این منطقه که به عنوان یکی از مناطق گردشگری کیش بحساب می اید و  آب شورى که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده مى‌گردد. همچنين در اين مکان آبگرمکن خورشيديکیش، انواع اجاق‌هاى خورشيدى به نمايش گذاشته شده است. علاوه بر بازديد، استفاده از اين سيستم‌ها نير براى عموم آزاد است. کلبه هور در غرب جزيره برروى تنها دماغه جزيره کیش احداث شده است.

صدای امواج و سکوت منطقه و در شب آسمان زیبای بالای دریا این منطقه را برای بازدیدکنندگان تور کیش به یادماندنی کرده است

مطالب مرتبط:

تورهای کیش مرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کلبه هور جزیره کیش،جاذبه های گردشگری کیش,بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود و در پشت بازار ونوس در زمینی به مساحت 6345 مترمربع بنا شده است. این هتل یک هتل نو ساز می باشد و با توجه به قیمت مناسب خود هر ساله توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید . فاصله هتل ونوس تا فرودگاه 15 دقیقه می باشد و ساعت تحویل و تخلیه اتاق 14 می باشد. هتل ونوس کیش دارای اتاق های سه تخته، چهارتخته و سوئیت یکخوابه می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به يخچال، سرويس بهداشتي، تلويزيون، تلفن،تهويه مطبوع و مبلمان مي باشند.

از امکانات هتل ونوس کیش می توان به کافى شاپ، لابى،ماهواره، اینترنت در لابی، نمازخانه، رستوران، پارکینگ اختصاصی هتل، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، کافی نت، آسانسور، خدمات خانه داری، فضای سبز، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه ، گشت سياحتى جزيره، گشت بازارها، اتاق بیلیارد، سالن کنفرانس و ... برای میهمانان تور کیش اشاره نمود.

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش

 مطالب مرتبط:

تور کیش مرداد 95

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش شهریور 95 

تور کیش پاییز 95 

 تور کیش مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ونوس کیش،بهترین هتل های 2 ستاره کیش , معرفی هتل های 2 ستاره کیش , هتل های 2 ستاره کیش , امکانات هتل های 2 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()